• 11-02-2025, 12:12:41
    #1
    Arkadaşlar merhaba öncelikle herkese hayırlı günler dilerim. Bir sorum olacaktı biz emlak işi ile ilgilenmekteyiz R10 da emlak ilanları paylaşmak yasakmı ?
  • 11-02-2025, 12:17:55
    #2
    R10da emlak alan çıkmaz bence.
  • 11-02-2025, 12:19:26
    #3
    abdulkerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10da emlak alan çıkmaz bence.
    Belki akıllarına yatar değerlendirebilirler diye paylaşım yapmak istiyorum
  • 11-02-2025, 12:42:18
    #4
    Konu ile alakasız emlak ile alakalı Yerel emlak sitesi kurup sahibindendeki ilanları çekmek yasal mı komisyon almadan da ilerlense kapora yasaktır yazısı ile giriş onaylansa daha sonra da kişileri rahatsız etmeden tek mesaj gönderilse problem olur mu ?
  • 11-02-2025, 14:21:32
    #5
    Satış ve kiralamak satılan ev sahibinin edevletten izinle yapılıyor ona göre herkes her istediği ilanı yayınlayamıyor sanırsam
  • 11-02-2025, 14:42:17
    #6
    tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış ve kiralamak satılan ev sahibinin edevletten izinle yapılıyor ona göre herkes her istediği ilanı yayınlayamıyor sanırsam
    Kapora alıp dolandıranlara karşı alınan bi önlem olarak düşünmüştüm ama yine de kişinin numarasını bilgisini paylaşmak gibi oluyor