Konu
Emlak konusunda sorum var
11-02-2025, 12:19:26
#3
Trsn_king_51
abdulkerim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10da emlak alan çıkmaz bence.
Belki akıllarına yatar değerlendirebilirler diye paylaşım yapmak istiyorum