tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satış ve kiralamak satılan ev sahibinin edevletten izinle yapılıyor ona göre herkes her istediği ilanı yayınlayamıyor sanırsam
Kapora alıp dolandıranlara karşı alınan bi önlem olarak düşünmüştüm ama yine de kişinin numarasını bilgisini paylaşmak gibi oluyor