Selam, yurtdışı iPhone almayı düşünüyorum.
4 ay 1. SIM, 4 ay E-SIM kullanılıyor diye biliyorum 8 ay oluyor yani toplam.
4 ay SIM olmadan kullandığımızda süre bittiğinde yani 1. yıl dolduğunda Haklar sıfırlanıyor mu? Bida aynı SIM ve E-SIM kullanabilir miyiz?
Yurtdışı telefon almak
4
●176
- 05-02-2025, 17:39:53s25 al server kayıt yaptır kafan rahat olsun ömür boyu kullanHaqiqiHms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle