• 05-02-2025, 17:31:53
    #1
    Selam, yurtdışı iPhone almayı düşünüyorum.

    4 ay 1. SIM, 4 ay E-SIM kullanılıyor diye biliyorum 8 ay oluyor yani toplam.

    4 ay SIM olmadan kullandığımızda süre bittiğinde yani 1. yıl dolduğunda Haklar sıfırlanıyor mu? Bida aynı SIM ve E-SIM kullanabilir miyiz?
  • 05-02-2025, 17:34:28
    #2
    Sıfırlanıyor hocam lakin yılda 1 kez sım kart 1 kezde e sim çıkarmanız gerekiyor
    Xioami tarzı android alırsanız direnç atılıyor veya server kaydı yapılıyor ömürlük kullanabilirsiniz
  • 05-02-2025, 17:36:22
    #3
    iPhone %100 verimli olmuyor.İkinci bir telefon iPhone 6 yanında bulundurabilirsin o boşlukta.

    Android'de sorun yok her türlü kullanıyorsun özgürce...
  • 05-02-2025, 17:39:53
    #4
    HaqiqiHms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam, yurtdışı iPhone almayı düşünüyorum.

    4 ay 1. SIM, 4 ay E-SIM kullanılıyor diye biliyorum 8 ay oluyor yani toplam.

    4 ay SIM olmadan kullandığımızda süre bittiğinde yani 1. yıl dolduğunda Haklar sıfırlanıyor mu? Bida aynı SIM ve E-SIM kullanabilir miyiz?
    s25 al server kayıt yaptır kafan rahat olsun ömür boyu kullan
  • 05-02-2025, 17:53:20
    #5
    Yedek iphone varsa o 4 aylık süreçte yanında kullanabilirsin diğer türlü 8 ay hakkınız oluyor bu süreçte bazı telefoncu arkadaşlar ücretli şekilde acıyorlarmıs fakat ne kadar dogrudur bilmiyorum.