Yedek iphone varsa o 4 aylık süreçte yanında kullanabilirsin diğer türlü 8 ay hakkınız oluyor bu süreçte bazı telefoncu arkadaşlar ücretli şekilde acıyorlarmıs fakat ne kadar dogrudur bilmiyorum.