Selam, yurtdışı iPhone almayı düşünüyorum.

4 ay 1. SIM, 4 ay E-SIM kullanılıyor diye biliyorum 8 ay oluyor yani toplam.

4 ay SIM olmadan kullandığımızda süre bittiğinde yani 1. yıl dolduğunda Haklar sıfırlanıyor mu? Bida aynı SIM ve E-SIM kullanabilir miyiz?