• 04-02-2025, 06:27:23
    #10
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Namazı kıldım işe gideceğim birazdan
    daim olsun kolay gelsin hocam
  • 04-02-2025, 07:40:24
    #11
    Şu şekilde forum okuyorum

  • 04-02-2025, 08:08:33
    #12
    İşe gitmek için hazırlanıyorum.
  • 04-02-2025, 08:20:34
    #13
    kampa gidicem, normalde uyuyorum.
  • 04-02-2025, 08:40:28
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşe geldik sabahın 6 sında kalkmakta zor. Ömür boyu çekilecek dert değil
  • 04-02-2025, 09:12:51
    #15
    Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu şekilde forum okuyorum

    en zoru olsa gerek 😆
  • 04-02-2025, 09:14:25
    #16
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşe geldik sabahın 6 sında kalkmakta zor. Ömür boyu çekilecek dert değil

    haklısınız hocam fakat dert olarak bakma pskolojik olarak işten daha yük olur. en azından gidecek bir işin var Canım ülkemde
  • 04-02-2025, 09:36:08
    #17
    saidxkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısınız hocam fakat dert olarak bakma pskolojik olarak işten daha yük olur. en azından gidecek bir işin var Canım ülkemde
    Orası öyle insanı yıpratıyor psikolojik olarak. Güvenlik işi ayrı bi stres insanlarla uğraşmak zor laftan anlamıyorlar. Neyseki haftada 2 gün geceye geçiyorum da bazen kafa rahatlıyor