Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşe geldik sabahın 6 sında kalkmakta zor. Ömür boyu çekilecek dert değil

haklısınız hocam fakat dert olarak bakma pskolojik olarak işten daha yük olur. en azından gidecek bir işin var Canım ülkemde