saidxkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklısınız hocam fakat dert olarak bakma pskolojik olarak işten daha yük olur. en azından gidecek bir işin var Canım ülkemde
Orası öyle insanı yıpratıyor psikolojik olarak. Güvenlik işi ayrı bi stres insanlarla uğraşmak zor laftan anlamıyorlar. Neyseki haftada 2 gün geceye geçiyorum da bazen kafa rahatlıyor