
askerlik sefer görevi bildirimi
8
●346
- 03-02-2025, 11:52:26yok yok, sadece hazır olduğunu beyan ediyorsun ve yerini öğreniyorsun. bu 40 yaşına kadar zaman zaman herkese gönderilen emirdir. Bir kaç saatte işiniz bitecektir. 40 yaşına kadar gelebilir bu şekilde çağrı. normal yani.aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-02-2025, 11:53:19Seferberlik hali için birliğiniz tayin ediliyor. Gidip seferberlik kağıdınızı almanız gerek. Acil bir durım değil, müsait bir günümüzde en yakın askerlik şubesine gidip alabilirsiniz.
- 03-02-2025, 11:54:40hocam bi an korkuttunSorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
askerlik sorun değil yine yaparım da tam iş eş ev hayat kurmaya başlamışken zor olacaktı
tamamdır hocam sağ olunfergussutter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-02-2025, 14:37:16önemli birşey değil hocam. Askerlik şubesine gidiyorsunuz işleminiz sıra yoksa 10-15 dakika sürüyor. herhangi bir sorununuz olmadığına dair imza alıyorlar. Herhangi bir seferberlik durumunda katılacağınız birliğin bilgilerini veriyorlar işleminiz bitiyor.
Bir ihtimal askerlik yaptığınız birim değişmiş olabilir. örneğin tankçı iken istihkam'a geçirilmiş olabilirsiniz. Bu durumda eğitim görmek için tekrar askere alıyorlar 10-20 gün sürüyor. Ancak 1975-1980 sonrası böyle bir alım yapılmamış. - 03-02-2025, 14:45:52askerlik şube de aynı şeyleri söyledi hocam teşekkür ederim. açıkçası benim de ilk aklıma gelen böyle bir şey oldu ama sms içeriğinde yeni sefer görev emri yazınca bilmediğim bir şey mi acaba diye düşündümdelikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-02-2025, 15:11:46Askerlik şubesine gidin ve gelen mesajı gösterin. T.C. kimlik numaranız ile bir kağıt çıkaracaklar. O kağıtta seferberlik olduğu vakit gideceğiniz birlik ve seferberlik halinde kullanmanız için otobüs firmalarına vereceğiniz bilet kağıdını teslim alacaksınız. O kağıdı kaybetmemeniz gerekiyor. e-devlet üzerinde de seferberlik sürenizi görebilirsiniz.
askerlik sorun değil yine yaparım da tam iş eş ev hayat kurmaya başlamışken zor olacaktı