• 03-02-2025, 11:47:09
    #1
    selamlar, aşağıdaki sms geldi az önce de, standart bir durum mu? edevlette yedeklik durumunda gözükmekte hala daha da bu mesaj niye geldi anlamadım
  • 03-02-2025, 11:48:41
    #2
    Askere gidiyorsun hocam. Tekrardan Hayırlı tezkereler
  • 03-02-2025, 11:50:06
    #3
    Sorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askere gidiyorsun hocam. Tekrardan Hayırlı tezkereler
    ciddi mi?
  • 03-02-2025, 11:52:26
    #4
    aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ciddi mi?
    yok yok, sadece hazır olduğunu beyan ediyorsun ve yerini öğreniyorsun. bu 40 yaşına kadar zaman zaman herkese gönderilen emirdir. Bir kaç saatte işiniz bitecektir. 40 yaşına kadar gelebilir bu şekilde çağrı. normal yani.
  • 03-02-2025, 11:53:19
    #5
    Seferberlik hali için birliğiniz tayin ediliyor. Gidip seferberlik kağıdınızı almanız gerek. Acil bir durım değil, müsait bir günümüzde en yakın askerlik şubesine gidip alabilirsiniz.
  • 03-02-2025, 11:54:40
    #6
    Sorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok yok, sadece hazır olduğunu beyan ediyorsun. bu 40 yaşına kadar zaman zaman herkese gönderilen emirdir. Bir kaç saatte işiniz bitecektir. 40 yaşına kadar gelebilir bu şekilde çağrı. normal yani.
    hocam bi an korkuttun askerlik sorun değil yine yaparım da tam iş eş ev hayat kurmaya başlamışken zor olacaktı
    fergussutter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seferberlik hali için birliğiniz tayin ediliyor. Gidip seferberlik kağıdınızı almanız gerek. Acil bir durım değil, müsait bir günümüzde en yakın askerlik şubesine gidip alabilirsiniz.
    tamamdır hocam sağ olun
  • 03-02-2025, 14:37:16
    #7
    önemli birşey değil hocam. Askerlik şubesine gidiyorsunuz işleminiz sıra yoksa 10-15 dakika sürüyor. herhangi bir sorununuz olmadığına dair imza alıyorlar. Herhangi bir seferberlik durumunda katılacağınız birliğin bilgilerini veriyorlar işleminiz bitiyor.

    Bir ihtimal askerlik yaptığınız birim değişmiş olabilir. örneğin tankçı iken istihkam'a geçirilmiş olabilirsiniz. Bu durumda eğitim görmek için tekrar askere alıyorlar 10-20 gün sürüyor. Ancak 1975-1980 sonrası böyle bir alım yapılmamış.
  • 03-02-2025, 14:45:52
    #8
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önemli birşey değil hocam. Askerlik şubesine gidiyorsunuz işleminiz sıra yoksa 10-15 dakika sürüyor. herhangi bir sorununuz olmadığına dair imza alıyorlar. Herhangi bir seferberlik durumunda katılacağınız birliğin bilgilerini veriyorlar işleminiz bitiyor.

    Bir ihtimal askerlik yaptığınız birim değişmiş olabilir. örneğin tankçı iken istihkam'a geçirilmiş olabilirsiniz. Bu durumda eğitim görmek için tekrar askere alıyorlar 10-20 gün sürüyor. Ancak 1975-1980 sonrası böyle bir alım yapılmamış.
    askerlik şube de aynı şeyleri söyledi hocam teşekkür ederim. açıkçası benim de ilk aklıma gelen böyle bir şey oldu ama sms içeriğinde yeni sefer görev emri yazınca bilmediğim bir şey mi acaba diye düşündüm
  • 03-02-2025, 15:11:46
    #9
    Askerlik şubesine gidin ve gelen mesajı gösterin. T.C. kimlik numaranız ile bir kağıt çıkaracaklar. O kağıtta seferberlik olduğu vakit gideceğiniz birlik ve seferberlik halinde kullanmanız için otobüs firmalarına vereceğiniz bilet kağıdını teslim alacaksınız. O kağıdı kaybetmemeniz gerekiyor. e-devlet üzerinde de seferberlik sürenizi görebilirsiniz.