önemli birşey değil hocam. Askerlik şubesine gidiyorsunuz işleminiz sıra yoksa 10-15 dakika sürüyor. herhangi bir sorununuz olmadığına dair imza alıyorlar. Herhangi bir seferberlik durumunda katılacağınız birliğin bilgilerini veriyorlar işleminiz bitiyor.

Bir ihtimal askerlik yaptığınız birim değişmiş olabilir. örneğin tankçı iken istihkam'a geçirilmiş olabilirsiniz. Bu durumda eğitim görmek için tekrar askere alıyorlar 10-20 gün sürüyor. Ancak 1975-1980 sonrası böyle bir alım yapılmamış.