yok yok, sadece hazır olduğunu beyan ediyorsun. bu 40 yaşına kadar zaman zaman herkese gönderilen emirdir. Bir kaç saatte işiniz bitecektir. 40 yaşına kadar gelebilir bu şekilde çağrı. normal yani.
hocam bi an korkuttun

askerlik sorun değil yine yaparım da tam iş eş ev hayat kurmaya başlamışken zor olacaktı
Seferberlik hali için birliğiniz tayin ediliyor. Gidip seferberlik kağıdınızı almanız gerek. Acil bir durım değil, müsait bir günümüzde en yakın askerlik şubesine gidip alabilirsiniz.
tamamdır hocam sağ olun