Merhabalar, 2 haftadır çözemediğimiz bir mesele var. Elimizde bir iPhone 13 var, Whatsapp kapalıyken veya telefon birinin elinde değilken Whatsapp mesajları adam akıllı gelmiyor. Mesajlar iletilmiyor 13'e. Kendi telefonumdan yazdığımda tek tik oluyor sürekli. Telefonu elimize alınca veya Whatsapp'a girince geliyor mesajlar. Sürekli değil ama çoğunlukla böyle oluyor.
Arkaplanda yenileme açık, güç tasarrufu kapalı, bildirimler açık. Her şeyi denedik çözemedik. Bir tavsiyeniz var mı?
iPhone 13 Whatsapp Mesaj Sorunu
7
●112
- 01-02-2025, 14:55:07Telefonda açık olan whatsapp ikinci hesap olarak mı açıldı hocam? Eğer öyleyse ondan olabilir daha önce bende buna benzer bi sorunu bu yüzden yaşamıştım.
- 01-02-2025, 14:56:20Yok hocam birincil Whatsapp sadece tek cihazda kullanılıyorUnique Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2025, 14:57:51Üyeliği durdurulduDüşük enerji modu açıksa yaşayabilirsin.
%20 altında daha fazla yaşarsın. - 01-02-2025, 14:59:17Hocam hiç fark etmiyor şarj fullkende sorun yaşıyoruz. Herhangi bir güç tasarrufu veya odak modu kullanılmıyorCodeCrafter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle