CodeCrafter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşük enerji modu açıksa yaşayabilirsin.
%20 altında daha fazla yaşarsın.
Hocam hiç fark etmiyor şarj fullkende sorun yaşıyoruz. Herhangi bir güç tasarrufu veya odak modu kullanılmıyor