Merhabalar, 2 haftadır çözemediğimiz bir mesele var. Elimizde bir iPhone 13 var, Whatsapp kapalıyken veya telefon birinin elinde değilken Whatsapp mesajları adam akıllı gelmiyor. Mesajlar iletilmiyor 13'e. Kendi telefonumdan yazdığımda tek tik oluyor sürekli. Telefonu elimize alınca veya Whatsapp'a girince geliyor mesajlar. Sürekli değil ama çoğunlukla böyle oluyor.

Arkaplanda yenileme açık, güç tasarrufu kapalı, bildirimler açık. Her şeyi denedik çözemedik. Bir tavsiyeniz var mı?