• 31-01-2025, 20:34:01
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bazı kuryeler iyi kazanıyor Samsun'da diye mi düşük acaba. İstanbul da yaşamakta ayrı maliyet
  • 31-01-2025, 20:34:40
    #11
    erencarnage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SRC Belgen Varsa Şuan'da Kargocular'da Kuryeler Kadar Kazanıyor Kimsenin Haberi Yok
    Maalesef src belgem yok ve burdakiler kendi aracı ile çalışacak kargocu arıyor
  • 31-01-2025, 20:35:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    erencarnage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SRC Belgen Varsa Şuan'da Kargocular'da Kuryeler Kadar Kazanıyor Kimsenin Haberi Yok
    Evet SRC varsa kargocu ya da otobüs şöförlüğü yapabilirsin. Şehirler arası şöförlükte ciddi paralar var.
  • 31-01-2025, 20:35:58
    #13
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı kuryeler iyi kazanıyor Samsun'da diye mi düşük acaba. İstanbul da yaşamakta ayrı maliyet
    Hocam 1 Sene öncesine kadar gayet güzel kazanıyorduk fakat ortalıkta kuryeler 150 bin tl kazanıyor diye bir videolar döndü önüne gelen işi gücü bırakıp kuryeliğe başladı bu durumda bizi düşüşe geçirdi maalesef ben 5 senedir kuryeyim ama artık eski kuryeliğin tadı yok.
  • 31-01-2025, 20:37:26
    #14
    Baykush34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet SRC varsa kargocu ya da otobüs şöförlüğü yapabilirsin. Şehirler arası şöförlükte ciddi paralar var.
    Hocam ayıptır söylemesi şu an src almak için hiç bütçem yok ileride inşallah src almak bile 7-8 bin tl den başlıyor
  • 31-01-2025, 20:40:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    BZGNDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ayıptır söylemesi şu an src almak için hiç bütçem yok ileride inşallah src almak bile 7-8 bin tl den başlıyor
    Hocam aslında normal araç belgen varsa src olmadan yerel kargolarda normal dağıtım için şöförlük yapabilirsin, Turkcell gibi firmalarda eğer ufak da olsa elektrik elektronik bilgin varsa saha tekniğe girebilirsin, marketlerden eğer motokurye çalıştıranlar varsa bölgende onları değerlendirebilirsin. Yerinde olsam eğer araba ehliyetim olsaydı ben kargocuları tercih ederdim. Veyahut telekom superonline turkcell gibi firmalarda saha fiber teknik kısımlarına yönelebilirdim. En azından 1 aylık asgari ile (20 küsur diye okudum borcu yanışsa lütfen düzeltin) kapatırdım. Ama aile evinde kalıyorsam. Tek kalıyorsam aklıma proje peşinde koşmaktan başka bi fikir gelmezdi bence.
  • 31-01-2025, 20:45:16
    #16
    Baykush34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında normal araç belgen varsa src olmadan yerel kargolarda normal dağıtım için şöförlük yapabilirsin, Turkcell gibi firmalarda eğer ufak da olsa elektrik elektronik bilgin varsa saha tekniğe girebilirsin, marketlerden eğer motokurye çalıştıranlar varsa bölgende onları değerlendirebilirsin. Yerinde olsam eğer araba ehliyetim olsaydı ben kargocuları tercih ederdim. Veyahut telekom superonline turkcell gibi firmalarda saha fiber teknik kısımlarına yönelebilirdim. En azından 1 aylık asgari ile (20 küsur diye okudum borcu yanışsa lütfen düzeltin) kapatırdım. Ama aile evinde kalıyorsam. Tek kalıyorsam aklıma proje peşinde koşmaktan başka bi fikir gelmezdi bence.
    Hocam aile evindeyim aileme de bakıyorum o kargo be şoför işlerine az çok baktım ama burada sadece referanslı alıyolar benimde hiç o yönde tanıdığım yok maalesef
  • 31-01-2025, 20:46:25
    #17
    Üyeliği durduruldu
    BZGNDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aile evindeyim aileme de bakıyorum o kargo be şoför işlerine az çok baktım ama burada sadece referanslı alıyolar benimde hiç o yönde tanıdığım yok maalesef
    Hocam kargo kurye haricinde elektrik şantiye gibi işler olabilir son çare. Ben nişanlanmadan önce 4 ay kadar çalıştım borçları kapamak için sonrasında ana mesleğime yazılıma geri döndüm.
  • 31-01-2025, 20:55:11
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam zor durum bilirim ( Zamanında 3 kart patlatıp aileme ödettim ) Sizin de tek çıkış yolunuz bu gibi duruyor, ailenize mecburen durumu anlatıp kartları kapattıktan sonra onlara ödemeniz olacaktır. Son olarakta bu kadar az ticaret yapıp %69 tradeye sahipsiniz, biraz daha dürüst olmanız, forumdakilere güven verip sonra iş aramanızı tavsiye ederim. Hakkınızda hayırlısı olsun.

    İyi Forumlar ✨