Geçmiş olsun hocam zor durum bilirim ( Zamanında 3 kart patlatıp aileme ödettim ) Sizin de tek çıkış yolunuz bu gibi duruyor, ailenize mecburen durumu anlatıp kartları kapattıktan sonra onlara ödemeniz olacaktır. Son olarakta bu kadar az ticaret yapıp %69 tradeye sahipsiniz, biraz daha dürüst olmanız, forumdakilere güven verip sonra iş aramanızı tavsiye ederim. Hakkınızda hayırlısı olsun.
İyi Forumlar ✨