Bazı kuryeler iyi kazanıyor Samsun'da diye mi düşük acaba. İstanbul da yaşamakta ayrı maliyet
Hocam 1 Sene öncesine kadar gayet güzel kazanıyorduk fakat ortalıkta kuryeler 150 bin tl kazanıyor diye bir videolar döndü önüne gelen işi gücü bırakıp kuryeliğe başladı bu durumda bizi düşüşe geçirdi maalesef ben 5 senedir kuryeyim ama artık eski kuryeliğin tadı yok.