ERTET adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Paytr teslimat belgesi istiyor
20
●928
- 31-01-2025, 10:58:44Paytr size bizim firmayı kullanın diye zorladı mi hayır size kullanıcı sözleşmesi ile politikalarını açık bir şekilde belirtiyor tabi bizim insanımız okumaya sevmediği için haliyle bilgi konusunda yetersiz kalıyorERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2025, 10:59:31Başka bi firmada görmedik bunu, sanırım size bu çok normal geliyor. Siz istersiniz müşterinizden ıslak imzalı kart bilgilerini.eneskarabey16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2025, 11:03:53Forumda yasaklanan valleti kullanın hocamERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şimdi bu bilgileri sizden istemelerinin sebebi şu müşteri işleme itiraz edip bana işlem ulaşmadı ulaştı kusurluydu kartım çalındı gibi şeylerle ulaştıkları zaman sizi mağdur etmemek için bu bilgileri saklanması süresi ne kadar ise kendinizde saklayın yarın öbür gün bir durum da bi şey olursa bize iletin yoksa hem siz hem biz sorun yaşayacağız diyor yani istediğinize sorabilirsiniz fraund olayında sağlam köklü firmadır benim şahsi görüşüm vallet vardı forum da onu da gördük :d

- 31-01-2025, 11:15:35Fatura, hizmet teslim belgesi (kargo bilgisi) istenebilir normaldir fakat müşteriden imzalı belge, kart numarası falan hangi müşteri verir bunları? TC bile vermiyor insanlar.
Cılkını çıkartmışlar. - 31-01-2025, 11:18:40Müşteriyi aramışlar şimdi, yüklü ödeme yaptınız doğru mu vb. diye, sms doğrulama koymak zor galiba. Ben anlamıyorum bu durumu. Riskli ödeme ise o an iptal edin, maillere baktım, ödemeden 2 dakika sonra atmışlar maili doğrulama isteğini.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güvenli ödeme alt yapısı bu şekilde temas halinde olarak olmaz, elbette doğrulamalar yapılır ama buna müşteriyi de dahil ederek yapmak çok saçma, müşteri hizmeti aldıktan sonra hayır hizmet almadım dese, paytr iade edecek. E benim faturam var? o ne olacak ?
Bi daha paytr kullanmama kararı aldım. iyzico geçeceğim. - 31-01-2025, 11:22:14Paytr'de maalesef böyle mantıksızlıklar var.ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim de posumuz var yurtdışı kartlardan ödeme almak istediğimizde özel sözleşme imzalayacaksınız dediler sözleşmede ödeme yapılan kartla ilgili tüm sorumluluğu size atıyorlar hiçbir güvenlik doğrulaması fraud kontrolüne biz karışmayız olası bir çalıntı kart ile alışverişte zarar size yazılır diyorlar.
Ödeme aracısı ben miyim onlar mı anlamadım. İyzico pos'um da var hiç böyle sıkıntılar yaşamadım. - 31-01-2025, 13:24:22PayTR ile 5 senedir calışıyoruz ve hiçbir sorun yaşamadık. Eğer işletme yeniyse bu olabilir kanuni prosedür elbette var ve olmalı. Sattığınız şey ne ise sattığınız kişide bunu alıyorsa sorun olmaması lazım. Bir ara farklı bir kurumdan da (komisyon oranından ötürü) hizmet aldık. Çekimlerde onlar talep ettiler gönderdik ve ödemeler hesabımıza geçti. Sorun olmamalı sonuçta herkesin güvenliği önemli. Kolay gelesin
- 01-02-2025, 10:23:21bu önlemler karttan çekilmeden önce alınmalıeneskarabey16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yasadışı kartla falan işlem yapılmışsa bile para karttan çekilmiş ekstreye geçmiş ama parayı satıcıya vermiyo kendi hesabında tutuyor. ee madem böyle riskler var alıcı işlemi yaptığında telefon doğrulama 3d doğrulama kimlik doğrulama bu gibi şeyleri alıcıdan işlem öncesi istemesi gerekir. alıcı tak diye alsın sonra satıcı uğrşasın he. bence çok saçma sistem ve hiç samimi değil.


yasadışı kartla falan işlem yapılmışsa bile para karttan çekilmiş ekstreye geçmiş ama parayı satıcıya vermiyo kendi hesabında tutuyor. ee madem böyle riskler var alıcı işlemi yaptığında telefon doğrulama 3d doğrulama kimlik doğrulama bu gibi şeyleri alıcıdan işlem öncesi istemesi gerekir. alıcı tak diye alsın sonra satıcı uğrşasın he. bence çok saçma sistem ve hiç samimi değil.