Merhaba hocalarım. Pazartesi günü Vigo da işe başlıcam. Daha önce Vigo firmasında veya benzerin de çalışmış bir hocamız var mıdır? Nasıldır, iyi midir, kötü müdür bilgi verebilir mi?
Şöyle bir kazanç sistemi varmış;
Hayırlı olsun sosyal medyada 2. Paket muhabbeti dönüyor o olayı bi araştırın isterseniz. Artık sizde bir para baronusunuz kuryeler aylık 120 bin kazanıyor malum. 😂
ilk defa kurye olacak kişiler için vigo iyi bir firma dikkatli sürmeye çalışın mersin trafiğinde özellikle pozcu tarafında dolmuşlara vs dikkat edin hırs yaparak çalışmayın kazasız belasız sürüşler hocam 🙏
Arkadaşımdan biliyorum paket bonusunu alabilmek için son bi tane kaldı demiş ve hızlı bir şekilde giderken, dikkatsizliğinden ötürü kaza yaptı, amacınız her zaman güvenli yolculuk olsun, bol kazançlar dilerim
Kardesim 2 gün önce kaza yaptı 25 bin masraf çıktı. Şimdi kolu alcida ameliyata girecek dikkat edin para için canınızı hiçe saymayın l. Dikkatli ve yavaş sürün