Konu
Vigo da işe başlıyorum
26-01-2025, 04:31:37
#4
TeknoTR
Bence hiç başlamamalıydın hele ki vigoya, ama tecrübe her şey tabi illaki yaşayıp öğreneceksin, yeter ki Allah kaza bela vermesin,hayırlı olsun.