Konu
Vigo da işe başlıyorum
26-01-2025, 04:09:45
#1
Doguka33
Merhaba hocalarım. Pazartesi günü Vigo da işe başlıcam. Daha önce Vigo firmasında veya benzerin de çalışmış bir hocamız var mıdır? Nasıldır, iyi midir, kötü müdür bilgi verebilir mi?
Şöyle bir kazanç sistemi varmış;