Merhabalar,
1 kişi aynı anda kaç cihaz kayıt edebilir? Kayıt ekranın da 2 IMEI girme ekranı açılıyormuş, 2 farklı cihazın IMEI'sini girip, 2 cihaz aktif edilebiliyormuş, bu mümkün mü? 2 adet YD cihaz alsam, çıkış - giriş yapsam kayıt edebilir miyim?
IMEI Kayıt Hakkında
5
●226
- 20-01-2025, 14:06:15O dediğiniz ancak şöyle oluyor iki tane birebir üretim koduna kadar aynı cihaz alırsanız oluyor ve her iki telefonda aynı isme kayıtlı hatlar ile kullanabilirsiniz örnek iki tane iphone 15 aynı seri
- 20-01-2025, 14:18:53Peki bu üretim kodu dediğiniz olay tam nedir, cihazın aynı olması için hangi ibaresine dikkat etmem lazım?Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2025, 14:22:44hocam model birebir aynı olucak aynı mağazadan alın belirtin bunu yeterli,serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama dediğim gibi sadece örnek sizin pasaporta kayıtlıysa iki telefonda sizin üzerinize kayıtlı telefon ile kullanmak zorunda 3 yıl boyunca - 20-01-2025, 14:47:51O problem değil de, kayıt olabilmesi mümkün ise yeterli benim için. Teşekkürler bilgi için.Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. IMEI pek önemli değil, sabit kullanacağımız için 1'er SIM yeterlidir diye düşünüyorum, teşekkür ederim.tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle