• 20-01-2025, 14:04:44
    #1
    Merhabalar,

    1 kişi aynı anda kaç cihaz kayıt edebilir? Kayıt ekranın da 2 IMEI girme ekranı açılıyormuş, 2 farklı cihazın IMEI'sini girip, 2 cihaz aktif edilebiliyormuş, bu mümkün mü? 2 adet YD cihaz alsam, çıkış - giriş yapsam kayıt edebilir miyim?
  • 20-01-2025, 14:06:15
    #2
    Çıpa Marin Store
    O dediğiniz ancak şöyle oluyor iki tane birebir üretim koduna kadar aynı cihaz alırsanız oluyor ve her iki telefonda aynı isme kayıtlı hatlar ile kullanabilirsiniz örnek iki tane iphone 15 aynı seri
  • 20-01-2025, 14:18:53
    #3
    Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O dediğiniz ancak şöyle oluyor iki tane birebir üretim koduna kadar aynı cihaz alırsanız oluyor ve her iki telefonda aynı isme kayıtlı hatlar ile kullanabilirsiniz örnek iki tane iphone 15 aynı seri
    Peki bu üretim kodu dediğiniz olay tam nedir, cihazın aynı olması için hangi ibaresine dikkat etmem lazım?
  • 20-01-2025, 14:22:44
    #4
    Çıpa Marin Store
    serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bu üretim kodu dediğiniz olay tam nedir, cihazın aynı olması için hangi ibaresine dikkat etmem lazım?
    hocam model birebir aynı olucak aynı mağazadan alın belirtin bunu yeterli,

    ama dediğim gibi sadece örnek sizin pasaporta kayıtlıysa iki telefonda sizin üzerinize kayıtlı telefon ile kullanmak zorunda 3 yıl boyunca
  • 20-01-2025, 14:35:08
    #5
    alacağınız telefonlar çift simliyse birinci imeilerini yazmanız gerek ikisini birden kaydetmek için. bu durumda telefonların 2. imeileri kayıt dışı olacak

    1 sim + 1 e-sim ise. e simler kayıt dışı olur
  • 20-01-2025, 14:47:51
    #6
    Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam model birebir aynı olucak aynı mağazadan alın belirtin bunu yeterli,

    ama dediğim gibi sadece örnek sizin pasaporta kayıtlıysa iki telefonda sizin üzerinize kayıtlı telefon ile kullanmak zorunda 3 yıl boyunca
    O problem değil de, kayıt olabilmesi mümkün ise yeterli benim için. Teşekkürler bilgi için.

    tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alacağınız telefonlar çift simliyse birinci imeilerini yazmanız gerek ikisini birden kaydetmek için. bu durumda telefonların 2. imeileri kayıt dışı olacak

    1 sim + 1 e-sim ise. e simler kayıt dışı olur
    2. IMEI pek önemli değil, sabit kullanacağımız için 1'er SIM yeterlidir diye düşünüyorum, teşekkür ederim.