Konu
IMEI Kayıt Hakkında
20-01-2025, 14:04:44
#1
serkanhzl
Merhabalar,
1 kişi aynı anda kaç cihaz kayıt edebilir? Kayıt ekranın da 2 IMEI girme ekranı açılıyormuş, 2 farklı cihazın IMEI'sini girip, 2 cihaz aktif edilebiliyormuş, bu mümkün mü? 2 adet YD cihaz alsam, çıkış - giriş yapsam kayıt edebilir miyim?