hocam model birebir aynı olucak aynı mağazadan alın belirtin bunu yeterli,
ama dediğim gibi sadece örnek sizin pasaporta kayıtlıysa iki telefonda sizin üzerinize kayıtlı telefon ile kullanmak zorunda 3 yıl boyunca
O problem değil de, kayıt olabilmesi mümkün ise yeterli benim için. Teşekkürler bilgi için.
alacağınız telefonlar çift simliyse birinci imeilerini yazmanız gerek ikisini birden kaydetmek için. bu durumda telefonların 2. imeileri kayıt dışı olacak
1 sim + 1 e-sim ise. e simler kayıt dışı olur
2. IMEI pek önemli değil, sabit kullanacağımız için 1'er SIM yeterlidir diye düşünüyorum, teşekkür ederim.