Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam model birebir aynı olucak aynı mağazadan alın belirtin bunu yeterli,

ama dediğim gibi sadece örnek sizin pasaporta kayıtlıysa iki telefonda sizin üzerinize kayıtlı telefon ile kullanmak zorunda 3 yıl boyunca
O problem değil de, kayıt olabilmesi mümkün ise yeterli benim için. Teşekkürler bilgi için.

tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alacağınız telefonlar çift simliyse birinci imeilerini yazmanız gerek ikisini birden kaydetmek için. bu durumda telefonların 2. imeileri kayıt dışı olacak

1 sim + 1 e-sim ise. e simler kayıt dışı olur
2. IMEI pek önemli değil, sabit kullanacağımız için 1'er SIM yeterlidir diye düşünüyorum, teşekkür ederim.