İş çıkış verdi hk
12
●700
- 18-01-2025, 12:27:311 sene olmadan kıdem tazminatı alamazsınız hocam. İhbar içinde bildiğim kadarı ile 2 aydan sonra başlıyor. İhbar Tazminatı Hesaplama kontrol edebilirsiniz. Hakkınızda hayırlısı olsun.
- 18-01-2025, 12:29:58Hocam öbür şirket de 6 ay çalıştım ihbar tazmanti verdi ama bu firma vermediFoxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2025, 12:31:28Çıkış kodu nedir Hocam biliyormusunuz? Yani firma sizi neden çıkardı birde araç üzerinden hesaplama yaparmısınız=? Tazminat tutarı çıkıyor mu?JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2025, 12:34:30Hocam günlük 1040 tl alıyorum iş çok azaldı 2 kişi cıkartıFoxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2025, 12:44:13Eğer ki işveren feshi ise ihbar tazminatınızı vermesi lazım. İşe girerken imzaladığınız sözleşmelerde bu konu ile ilgili belki bir şey vardı. 2 ay deneme süresi miydi 6 ay mı oda etki edebilir
- 18-01-2025, 13:04:0801.07.2024 iş giriş 18.01.2025 cıkışexUBert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle