1 sene olmadan kıdem tazminatı alamazsınız hocam. İhbar içinde bildiğim kadarı ile 2 aydan sonra başlıyor. İhbar Tazminatı Hesaplama kontrol edebilirsiniz. Hakkınızda hayırlısı olsun.