JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öbür şirket de 6 ay çalıştım ihbar tazmanti verdi ama bu firma vermedi
Çıkış kodu nedir Hocam biliyormusunuz? Yani firma sizi neden çıkardı birde araç üzerinden hesaplama yaparmısınız=? Tazminat tutarı çıkıyor mu?