• 14-01-2025, 14:11:47
    #1
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Merhabalar arkadaşlar;
    35.000TL civarında evim için klima alacağım.
    Bu klima mantıklı mı sizce ? Ya da aynı fiyat çerçevesinde hangi klimadan alabilirim.
    https://www.n11.com/urun/arcelik-183...oji&ref=akakce

    Teşekkürler
  • 14-01-2025, 14:15:00
    #2
    https://www.n11.com/urun/windsor-inv...agaza=vsoutlet

    Ben geçen yaz bunu aldım hocam 26K fiyata. Windsor ama Vestel'in ürünü. 50m2 dükkanda kullanıyorum süper bir şey. Kuruluma vestel servisi geliyor kuruyor hatta onlar da söylemiştir çok iyi fiyata aldığımı. şimdi 29K olmuş her türlü işinizi görür.
  • 14-01-2025, 14:15:50
    #3
    Bende aynısından var bunun kullanacağınız oda kaç m2?
  • 14-01-2025, 14:22:45
    #4
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Punisher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.n11.com/urun/windsor-inv...agaza=vsoutlet

    Ben geçen yaz bunu aldım hocam 26K fiyata. Windsor ama Vestel'in ürünü. 50m2 dükkanda kullanıyorum süper bir şey. Kuruluma vestel servisi geliyor kuruyor hatta onlar da söylemiştir çok iyi fiyata aldığımı. şimdi 29K olmuş her türlü işinizi görür.
    Ofiste Vestel var hocam. ben de hiç memnun değilim açıkçası
    Eve Arçelik alayım diyorum. Çok da bilinmeyen markaları almayayım dedim bu sefer.

    knope adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende aynısından var bunun kullanacağınız oda kaç m2?
    25m2 falan hocam.
  • 14-01-2025, 14:39:09
    #5
    Benim oda 25m2 den biraz büyüktü o yüzden ısıtmada sıkıntı yaşadım yetmedi hiç. Soğutması aşırı iyi direkt buzhane yapıyor odayı. Özellikle güçlü üflemeyi açınca evi bile soğutmaya yetiyor. Nem almasını çok başarılı bulmadım soğutmadan farkı yok nerdeyse. Taşınalı bir yıl oluyor klimayı monte ettirmedim geri depoda bekliyor benim, ikinci el almayı düşünürseniz iletişime geçebilirsiniz. Sıfır alırsanız da hayırlı olsun şimdiden 25m2 için rahat kullanırsınız diye düşünüyorum