Benim oda 25m2 den biraz büyüktü o yüzden ısıtmada sıkıntı yaşadım yetmedi hiç. Soğutması aşırı iyi direkt buzhane yapıyor odayı. Özellikle güçlü üflemeyi açınca evi bile soğutmaya yetiyor. Nem almasını çok başarılı bulmadım soğutmadan farkı yok nerdeyse. Taşınalı bir yıl oluyor klimayı monte ettirmedim geri depoda bekliyor benim, ikinci el almayı düşünürseniz iletişime geçebilirsiniz. Sıfır alırsanız da hayırlı olsun şimdiden 25m2 için rahat kullanırsınız diye düşünüyorum