https://www.n11.com/urun/windsor-inv...agaza=vsoutlet
Ben geçen yaz bunu aldım hocam 26K fiyata. Windsor ama Vestel'in ürünü. 50m2 dükkanda kullanıyorum süper bir şey. Kuruluma vestel servisi geliyor kuruyor hatta onlar da söylemiştir çok iyi fiyata aldığımı. şimdi 29K olmuş her türlü işinizi görür.
Ofiste Vestel var hocam. ben de hiç memnun değilim açıkçası

Eve Arçelik alayım diyorum. Çok da bilinmeyen markaları almayayım dedim bu sefer.
Bende aynısından var bunun kullanacağınız oda kaç m2?
25m2 falan hocam.