Merhabalar arkadaşlar;
35.000TL civarında evim için klima alacağım.
Bu klima mantıklı mı sizce ? Ya da aynı fiyat çerçevesinde hangi klimadan alabilirim.
https://www.n11.com/urun/arcelik-183...oji&ref=akakce

Teşekkürler