• 10-01-2025, 22:11:11
    #1
    Merhabalar yaşadığım şehir de bi ajans kurumuna başvuru yaptım dönüş yaptılar şu şekil de mesaj gönderdiler, ancak aklım da soru işaretleri var ilk olarak üniversite 1. sınıf öğrencisiyim bu etkiler mi? hocalar devamsızlık da sorun etmez ama sınavlardan geçmem sıkıntılı olur.


    Kurum ve kuruluşlar ile ilgili memnuniyet araştırma anketleri yürütmekteyiz.

    İş tanımı :
    Sistemimiz tarafından otomatik olarak bağlanan çağrıları karşılayarak,
    anket linkindeki soruları yöneltip, aldığınız cevapları anketteki seçeneklere göre işaretlemekten ibarettir.

    Çalışma Saatleri:
    Full-time
    09:30 - 19.00
    120 dakika mola
    Çağrı almaya başladığınız andan itibaren ilk 3 gün eğitim sürecidir. İlk 3 gün içinde işi bırakmak isteyen arkadaşlarımıza ödeme yapılmamaktadır. Devam eden arkadaşlarımızın eğitim sürecinde yaptığı anketler ödemesine dahildir.

    Tecrübe gerekmiyor.
    Proje ve sistem eğitimleri tarafımızdan verilmektedir.

    *Anket başı ücretlendirme uygulanmaktadır.
    *Anket birim ücretleri projelere göre değişkendir.

    Ödeme şekli :
    Tamamlanan anket sayısıXanket birim ücreti şeklindedir.
    Ödeme günü her ayın en geç 15'idir.

    Ekipmanlar:
    *Bilgisayar *Kulaklık *İnternet
    Gedik & Demir Call Center

    "Şartlar bana uyuyor" diyorsanız "isim soyisminizi ve "EĞİTİM TOPLANTISINA KATILMAK İSTİYORUM" yazmanız yeterlidir.

    (Not: Tüm detaylar toplatımızda anlatılacaktır. Lütfen yazılı olarak soru yöneltmeyiniz)

    Sistem eğitimi ve kurulum için size dönüş yapacağız.

    kazanç olarak da günlük 400-1200tl arası
  • 10-01-2025, 22:12:30
    #2
    Çalışma saati çok geldi bana ögrencisiniz part time olsa daha iyi olurdu bence
  • 10-01-2025, 22:13:11
    #3
    Muhendisbey5461 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışma saati çok geldi bana ögrencisiniz part time olsa daha iyi olurdu bence
    buradan fikirleri alıp ileticem, yarı zamanlı 9.30-18.30 ama kazanç düşer diye düşünüyorum
  • 10-01-2025, 22:15:29
    #4
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Değmez
  • 10-01-2025, 22:22:32
    #5
    Kurumsal PLUS
    Çalışma saati çok fazla hocam gün boyu bilgisayar başında bekleyeceksin kalan vakitlerde ders çalışman çok zor olur
  • 10-01-2025, 22:25:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    etmeyin.
  • 10-01-2025, 22:34:55
    #7
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değmez
    ahmetydb33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışma saati çok fazla hocam gün boyu bilgisayar başında bekleyeceksin kalan vakitlerde ders çalışman çok zor olur
    Slausy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    etmeyin.
    Teşekkür ederim😇