Merhabalar yaşadığım şehir de bi ajans kurumuna başvuru yaptım dönüş yaptılar şu şekil de mesaj gönderdiler, ancak aklım da soru işaretleri var ilk olarak üniversite 1. sınıf öğrencisiyim bu etkiler mi? hocalar devamsızlık da sorun etmez ama sınavlardan geçmem sıkıntılı olur.
Kurum ve kuruluşlar ile ilgili memnuniyet araştırma anketleri yürütmekteyiz.
İş tanımı :
Sistemimiz tarafından otomatik olarak bağlanan çağrıları karşılayarak,
anket linkindeki soruları yöneltip, aldığınız cevapları anketteki seçeneklere göre işaretlemekten ibarettir.
Çalışma Saatleri:
Full-time
09:30 - 19.00
120 dakika mola
Çağrı almaya başladığınız andan itibaren ilk 3 gün eğitim sürecidir. İlk 3 gün içinde işi bırakmak isteyen arkadaşlarımıza ödeme yapılmamaktadır. Devam eden arkadaşlarımızın eğitim sürecinde yaptığı anketler ödemesine dahildir.
Tecrübe gerekmiyor.
Proje ve sistem eğitimleri tarafımızdan verilmektedir.
*Anket başı ücretlendirme uygulanmaktadır.
*Anket birim ücretleri projelere göre değişkendir.
Ödeme şekli :
Tamamlanan anket sayısıXanket birim ücreti şeklindedir.
Ödeme günü her ayın en geç 15'idir.
Ekipmanlar:
*Bilgisayar *Kulaklık *İnternet
Gedik & Demir Call Center
"Şartlar bana uyuyor" diyorsanız "isim soyisminizi ve "EĞİTİM TOPLANTISINA KATILMAK İSTİYORUM" yazmanız yeterlidir.
(Not: Tüm detaylar toplatımızda anlatılacaktır. Lütfen yazılı olarak soru yöneltmeyiniz)
Sistem eğitimi ve kurulum için size dönüş yapacağız.
kazanç olarak da günlük 400-1200tl arası