Konu
İş Teklifini Kabul Etmelimiyim
10-01-2025, 22:13:11
#3
OguzhanGozeler
Muhendisbey5461 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çalışma saati çok geldi bana ögrencisiniz part time olsa daha iyi olurdu bence
buradan fikirleri alıp ileticem, yarı zamanlı 9.30-18.30 ama kazanç düşer diye düşünüyorum