Muhendisbey5461 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışma saati çok geldi bana ögrencisiniz part time olsa daha iyi olurdu bence
buradan fikirleri alıp ileticem, yarı zamanlı 9.30-18.30 ama kazanç düşer diye düşünüyorum