• 10-01-2025, 17:04:46
    #1
    Merhabalar kızım birinci sınıfa gidiyor. Sınıfında 30 öğrenci var. Öğretmen sınıfta sadece 3 öğrenciyi bilsem sınavına yazdırmış. 18 ocakta sınav var. netten biraz baktım neyin nesi diye sınavın tablette yapıldığı belirtiliyor. Bu doğrumudur acaba? Kızımın tableti yok ve tablet kullanmayı bilmiyor ama telefon ile arası iyi. Tableti de kullanır bence. Merak ettiğim bir diğer konu sınava 1 hafta var bu süreçte onu çalıştırmak faydalı olur mu yoksa akışına mı bırakmalıyız..
  • Kabul Edilen Cevap
    • Tablet uygulama yapılacak olan, tarama merkezinde veriliyor. Gözetim altında sınava giriyorlar. 1 hafta da doping uygulayamayacağınıza göre standart kendi çalışma rutinini uygulattırın lütfen. Telefondan da yaş düzeyine uygun, soru uygulaması indirin. Tıklayıp öbür soruya geçildiğini öğrensin. İlk defa süre gerektiren bir sınav ile karşılaşıyor olabilir, heyecanlanabilir zaman yönetimini uygulayamayabilir.

      Çocuğunuz için, sakın ekstra çalışması gerektiğini
      sınavın önemli olduğunu başarması gerektiği gibi söylemlerde bulunmayınız. Başarısız olursa sınav sonucunda, hayal kırıklığına uğrar. Bu yaşta hayal kırıklığına uğraması kötü olur. Öğretmen sendeki cevheri keşfetmiş/görmüş demeyin yine benzeri sonuçlar olabilir. Hayat olağan akışında aksın. Sınav günü için de ben seni dışarıda bekleyeceğim çıkınca da sinemaya/x yere vb. gideriz şeklinde normal bir günmüş, normal bir sınavmış izlenimi yaratın. Önemli olan sınav sonucundan ziyade, çocuğunuzun kötü etkilenmemesi. Esen kalın 🙏🏻
  • 10-01-2025, 17:09:27
    #2
    Sınavı tablet üzerinden yapıyorlar. Tablet sınav esnasında kurum tarafından öğrenciye veriliyor ve süre dolduğunda sınav uygulaması otomatik kapanıyor. Sınav sonuçları MEB in sitesinde yayınlanıyor başarılı olursa Bilsem tekrar çağırıyor.
  • 10-01-2025, 17:14:40
    #3
    Tablet bilip bilmemesi değil de önemli olan ekranda yazanları çok sorgulamadan yapması ve heyecan yapmaması ile ilgili bir durum.
  • 10-01-2025, 17:15:03
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Tablet uygulama yapılacak olan, tarama merkezinde veriliyor. Gözetim altında sınava giriyorlar. 1 hafta da doping uygulayamayacağınıza göre standart kendi çalışma rutinini uygulattırın lütfen. Telefondan da yaş düzeyine uygun, soru uygulaması indirin. Tıklayıp öbür soruya geçildiğini öğrensin. İlk defa süre gerektiren bir sınav ile karşılaşıyor olabilir, heyecanlanabilir zaman yönetimini uygulayamayabilir.

    Çocuğunuz için, sakın ekstra çalışması gerektiğini
    sınavın önemli olduğunu başarması gerektiği gibi söylemlerde bulunmayınız. Başarısız olursa sınav sonucunda, hayal kırıklığına uğrar. Bu yaşta hayal kırıklığına uğraması kötü olur. Öğretmen sendeki cevheri keşfetmiş/görmüş demeyin yine benzeri sonuçlar olabilir. Hayat olağan akışında aksın. Sınav günü için de ben seni dışarıda bekleyeceğim çıkınca da sinemaya/x yere vb. gideriz şeklinde normal bir günmüş, normal bir sınavmış izlenimi yaratın. Önemli olan sınav sonucundan ziyade, çocuğunuzun kötü etkilenmemesi. Esen kalın 🙏🏻