Merhabalar kızım birinci sınıfa gidiyor. Sınıfında 30 öğrenci var. Öğretmen sınıfta sadece 3 öğrenciyi bilsem sınavına yazdırmış. 18 ocakta sınav var. netten biraz baktım neyin nesi diye sınavın tablette yapıldığı belirtiliyor. Bu doğrumudur acaba? Kızımın tableti yok ve tablet kullanmayı bilmiyor ama telefon ile arası iyi. Tableti de kullanır bence. Merak ettiğim bir diğer konu sınava 1 hafta var bu süreçte onu çalıştırmak faydalı olur mu yoksa akışına mı bırakmalıyız..