Tablet uygulama yapılacak olan, tarama merkezinde veriliyor. Gözetim altında sınava giriyorlar. 1 hafta da doping uygulayamayacağınıza göre standart kendi çalışma rutinini uygulattırın lütfen. Telefondan da yaş düzeyine uygun, soru uygulaması indirin. Tıklayıp öbür soruya geçildiğini öğrensin. İlk defa süre gerektiren bir sınav ile karşılaşıyor olabilir, heyecanlanabilir zaman yönetimini uygulayamayabilir.

Çocuğunuz için, sakın ekstra çalışması gerektiğini
sınavın önemli olduğunu başarması gerektiği gibi söylemlerde bulunmayınız. Başarısız olursa sınav sonucunda, hayal kırıklığına uğrar. Bu yaşta hayal kırıklığına uğraması kötü olur. Öğretmen sendeki cevheri keşfetmiş/görmüş demeyin yine benzeri sonuçlar olabilir. Hayat olağan akışında aksın. Sınav günü için de ben seni dışarıda bekleyeceğim çıkınca da sinemaya/x yere vb. gideriz şeklinde normal bir günmüş, normal bir sınavmış izlenimi yaratın. Önemli olan sınav sonucundan ziyade, çocuğunuzun kötü etkilenmemesi. Esen kalın 🙏🏻