• 06-01-2025, 09:39:39
    #1
    Bir arkadaşım 4000 tl borcunu ödemedi diye bir belediye e haciz koymuş bütün banka hesaplarına borcundan haberi yok tabiki ödedi borcunu 4000 tl için bütün banka hesaplarına haciz konulmasıda ayrı bir şey neyse oraya girmeyeleim bu e haciz nasıl kalkıyor bilen var mı ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 BeÄŸeni
      Eğer borcunuzu vergi dairesi üzerinden odediyseniz,
      Maliyeye telefon açın onlar kaldıracaktır borcu boşuna gitmeyin
  • 06-01-2025, 09:43:05
    #2
    e-Haczi kaldırmak için borçlu tarafın vergi dairesine ya da banka şubesine ödeme yapması gerekir. Ödemeler tamamlandığında ilgili kuruma haczin kaldırılması için bir dilekçe verilir. Sonrasında 'Borcu yoktur' yazısı alınır. Borcun bulunduğu kurum ile borçlu arasında e-Haciz kaldırma işlemi tamamlanır.

    https://isbasi.com/blog/e-haciz-nedi...nde-kaldirilir
  • 06-01-2025, 09:48:10
    #3
    MuhammedE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-Haczi kaldırmak için borçlu tarafın vergi dairesine ya da banka şubesine ödeme yapması gerekir. Ödemeler tamamlandığında ilgili kuruma haczin kaldırılması için bir dilekçe verilir. Sonrasında 'Borcu yoktur' yazısı alınır. Borcun bulunduğu kurum ile borçlu arasında e-Haciz kaldırma işlemi tamamlanır.

    https://isbasi.com/blog/e-haciz-nedi...nde-kaldirilir
    Bunu bizde okuduk ama dilekçe nereye veriliyor ilgil belediyeye mi ?
  • 06-01-2025, 09:48:37
    #4
    belediyeyi arayın yada gidin hocam onlar kaldırmak için dilekçe yazıp bankalara gönderiyor
  • 06-01-2025, 09:49:09
    #5
    jokerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu bizde okuduk ama dilekçe nereye veriliyor ilgil belediyeye mi ?
    “ Ödemeler tamamlandığında ilgili kuruma haczin kaldırılması için bir dilekçe verilir” bu kısıma göre evet belediyeye dilekçe vermeniz gerekiyor
  • 06-01-2025, 09:51:08
    #6
    Aynısı benim başıma geldi. Ödedikten sonra bağlı olduğum vergi dairemi aradım hacizi kaldırmaları için. Hemen işlem yaptılar kaldırdılar.
  • 06-01-2025, 09:52:45
    #7
    Borç ödenmişse UYAP'ta dosyalar kısmında haciz bölümünde kapanış olarak görünür orada borcu yoktur yazısı vardır onun çıktısını al yetecek kadar hangi icra dairesi oraya gidip dilekçeni ver sonra seni onlara sor muhtemelen onlar bütün bankalara bilgi geçecektir 2 gün içinde hepsinden kalkar
  • 06-01-2025, 09:54:17
    #8
    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısı benim başıma geldi. Ödedikten sonra bağlı olduğum vergi dairemi aradım hacizi kaldırmaları için. Hemen işlem yaptılar kaldırdılar.
    bankalardan kalkması kaç gün sürdü hocam
  • 06-01-2025, 09:55:40
    #9
    jokerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bankalardan kalkması kaç gün sürdü hocam
    Vergi dairesine bilgi verdikten yarım saat kadar sonra kalktı sanırım. Daha kısada olabilir