Bu dosya icra dairesinde olsaydı, borç ödenip dosya kapandıktan sonra icra dairesinin bankalara haciz kaldırma yazısı gönderebilmesi için masraf yatırmanız gerekiyordu. Şu an için banka başı 10 tl elektronik yazı(tebligat) ücreti.
Ancak belediyeler bu şekilde ekstra masraf ister mi veya gelin yazıyı elden götürün derler mi bilemiyorum.
E haciz Nasıl Kaldırılır ?
10
●298