Bir arkadaşım 4000 tl borcunu ödemedi diye bir belediye e haciz koymuş bütün banka hesaplarına borcundan haberi yok tabiki ödedi borcunu 4000 tl için bütün banka hesaplarına haciz konulmasıda ayrı bir şey neyse oraya girmeyeleim bu e haciz nasıl kalkıyor bilen var mı ?