• 31-12-2024, 20:22:10
    #1
    İyi akşamlar öncelikle

    Yd cihazların imei si her sene yenileniyor mu acaba ve sizce yenilenmeme gibi bir durum söz konusu olur mu?
  • 31-12-2024, 20:26:19
    #2
    sadece 1 kere ödersin
  • 31-12-2024, 20:30:39
    #3
    Normalde her sene yenileniyor ama mevcut durumda ne olacağını insan kestiremiyor malesef
  • 31-12-2024, 20:35:48
    #4
    İçmesi her sene yenilenmez eğer kayıt yaparsanız istediğiniz kadar kullanırsınız ama yapmazsanız devlet bir süre tanır süre bitince kapanır ya da IMEI atan telefoncular var onlar yasadışı yoldan ımeı kopyalar ve yine uzun vadede götürür
  • 31-12-2024, 20:40:08
    #5
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece 1 kere ödersin
    Bisedt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde her sene yenileniyor ama mevcut durumda ne olacağını insan kestiremiyor malesef
    by_furo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçmesi her sene yenilenmez eğer kayıt yaparsanız istediğiniz kadar kullanırsınız ama yapmazsanız devlet bir süre tanır süre bitince kapanır ya da IMEI atan telefoncular var onlar yasadışı yoldan ımeı kopyalar ve yine uzun vadede götürür
    Normalde hep yenileniyor ama bazen söylentiler oluyor işte bilemiyorum iphone serilerine telefoncu imei atamio
  • 31-12-2024, 20:43:13
    #6
    iPhone ise atamaz zaten sadece androide atar