ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece 1 kere ödersin
Bisedt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde her sene yenileniyor ama mevcut durumda ne olacağını insan kestiremiyor malesef
by_furo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçmesi her sene yenilenmez eğer kayıt yaparsanız istediğiniz kadar kullanırsınız ama yapmazsanız devlet bir süre tanır süre bitince kapanır ya da IMEI atan telefoncular var onlar yasadışı yoldan ımeı kopyalar ve yine uzun vadede götürür
Normalde hep yenileniyor ama bazen söylentiler oluyor işte bilemiyorum iphone serilerine telefoncu imei atamio