Konu
Yd cihazlar hakkında
31-12-2024, 20:35:48
#4
by_furo
İçmesi her sene yenilenmez eğer kayıt yaparsanız istediğiniz kadar kullanırsınız ama yapmazsanız devlet bir süre tanır süre bitince kapanır ya da IMEI atan telefoncular var onlar yasadışı yoldan ımeı kopyalar ve yine uzun vadede götürür