• 23-12-2024, 23:22:49
    #1
    Bugün arabamla seyir halindeyken vites geçişleri zorlanmaya başladı. 5-10 km sonra yanık gibi koku geldi. Önce arabadan mı geliyor dışarıdan mı emin olamadım. Az daha gidince debriyaj tamamen boşladı. Sağa çekip arabayı durdurdum, motorun yağını filan kontrol ettim sorun gözükmüyor. Muhtemelen baskı balata bitti. Benim düşüncem bu yönde sizce? Yarın çekici ile sanayi yolu gözüktü. Bir de aracın muayenesi vardı 15.15 de imkanı yok yetişmez gibi.
  • 23-12-2024, 23:23:33
    #2
    Baskı balata gibi duruyor. İnsallah çok masrafınız olmaz. Allah beterinden saklasın…
  • 23-12-2024, 23:25:17
    #3
    baskı balatadır. debriaja bastığınızda basılı kalıyordur büyük ihtimalle. usta ve yoğunluğa göre ortalama 1 buçuk 2 saatte bitmiş olur. sabah erkenden veya tanıdık varsa randevulu giderseniz muayneye yetişirsiniz.
  • 23-12-2024, 23:25:17
    #4
    Araç model nedir?
    Evet baskı balatadandır hocam.
  • 23-12-2024, 23:25:18
    #5
    Baskı balata çok uzun süren bi işlem değil sabahtan alırlarsa işleme muayeneye yetişirsiniz hocam geçmiş olsun
  • 23-12-2024, 23:25:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Baskı balata hocam kesin başıma geldi ordan biliyorum
  • 24-12-2024, 15:29:19
    #7
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baskı balata gibi duruyor. İnsallah çok masrafınız olmaz. Allah beterinden saklasın…
    larecep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baskı balatadır. debriaja bastığınızda basılı kalıyordur büyük ihtimalle. usta ve yoğunluğa göre ortalama 1 buçuk 2 saatte bitmiş olur. sabah erkenden veya tanıdık varsa randevulu giderseniz muayneye yetişirsiniz.
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç model nedir?
    Evet baskı balatadandır hocam.
    fivefingerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baskı balata çok uzun süren bi işlem değil sabahtan alırlarsa işleme muayeneye yetişirsiniz hocam geçmiş olsun
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baskı balata hocam kesin başıma geldi ordan biliyorum
    Evet arkadaşlar baskı balata dağılmış tamamen. Komple yeni set aldım, 1850₺ parça tuttu. İşçilik de ne derse artık yarın alacağım. İnternette aynı parça 1450 ye de vardı da onun gelmesini kim bekleyecek diye işimin hallolmasına baktım.