Sizce de baskı balatadan mı?
6
●162
- 23-12-2024, 23:22:49Bugün arabamla seyir halindeyken vites geçişleri zorlanmaya başladı. 5-10 km sonra yanık gibi koku geldi. Önce arabadan mı geliyor dışarıdan mı emin olamadım. Az daha gidince debriyaj tamamen boşladı. Sağa çekip arabayı durdurdum, motorun yağını filan kontrol ettim sorun gözükmüyor. Muhtemelen baskı balata bitti. Benim düşüncem bu yönde sizce? Yarın çekici ile sanayi yolu gözüktü. Bir de aracın muayenesi vardı 15.15 de imkanı yok yetişmez gibi.
- 23-12-2024, 23:23:33Baskı balata gibi duruyor. İnsallah çok masrafınız olmaz. Allah beterinden saklasın
- 23-12-2024, 23:25:18Baskı balata çok uzun süren bi işlem değil sabahtan alırlarsa işleme muayeneye yetişirsiniz hocam geçmiş olsun
- 24-12-2024, 15:29:19orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülelarecep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülefivefingerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEvet arkadaşlar baskı balata dağılmış tamamen. Komple yeni set aldım, 1850₺ parça tuttu. İşçilik de ne derse artık yarın alacağım. İnternette aynı parça 1450 ye de vardı da onun gelmesini kim bekleyecek diye işimin hallolmasına baktım.goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



