orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baskı balata gibi duruyor. İnsallah çok masrafınız olmaz. Allah beterinden saklasın…
larecep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baskı balatadır. debriaja bastığınızda basılı kalıyordur büyük ihtimalle. usta ve yoğunluğa göre ortalama 1 buçuk 2 saatte bitmiş olur. sabah erkenden veya tanıdık varsa randevulu giderseniz muayneye yetişirsiniz.
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araç model nedir?
Evet baskı balatadandır hocam.
fivefingerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baskı balata çok uzun süren bi işlem değil sabahtan alırlarsa işleme muayeneye yetişirsiniz hocam geçmiş olsun
goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baskı balata hocam kesin başıma geldi ordan biliyorum
Evet arkadaşlar baskı balata dağılmış tamamen. Komple yeni set aldım, 1850₺ parça tuttu. İşçilik de ne derse artık yarın alacağım. İnternette aynı parça 1450 ye de vardı da onun gelmesini kim bekleyecek diye işimin hallolmasına baktım.