Baskı balata gibi duruyor. İnsallah çok masrafınız olmaz. Allah beterinden saklasın
baskı balatadır. debriaja bastığınızda basılı kalıyordur büyük ihtimalle. usta ve yoğunluğa göre ortalama 1 buçuk 2 saatte bitmiş olur. sabah erkenden veya tanıdık varsa randevulu giderseniz muayneye yetişirsiniz.
Araç model nedir?
Evet baskı balatadandır hocam.
Baskı balata çok uzun süren bi işlem değil sabahtan alırlarsa işleme muayeneye yetişirsiniz hocam geçmiş olsun
Baskı balata hocam kesin başıma geldi ordan biliyorum
Evet arkadaşlar baskı balata dağılmış tamamen. Komple yeni set aldım, 1850₺ parça tuttu. İşçilik de ne derse artık yarın alacağım. İnternette aynı parça 1450 ye de vardı da onun gelmesini kim bekleyecek diye işimin hallolmasına baktım.