Bugün arabamla seyir halindeyken vites geçişleri zorlanmaya başladı. 5-10 km sonra yanık gibi koku geldi. Önce arabadan mı geliyor dışarıdan mı emin olamadım. Az daha gidince debriyaj tamamen boşladı. Sağa çekip arabayı durdurdum, motorun yağını filan kontrol ettim sorun gözükmüyor. Muhtemelen baskı balata bitti. Benim düşüncem bu yönde sizce? Yarın çekici ile sanayi yolu gözüktü. Bir de aracın muayenesi vardı 15.15 de imkanı yok yetişmez gibi.