• 19-12-2024, 21:46:41
    #1


    İlaca başladım ancak neden bu kadar yüksek olduğunu bir türlü çözemedim. Doktora sordum o da aileden olabilir dedi ama ailemin geçmiş tahlillerine baktım hiç yüksek çıktığını göremedim. Sebebi nedir acaba?
  • 19-12-2024, 21:49:15
    #2
    Beslenme ile alakalı olabilir Özellikle iyot dengesi önemlidir bu noktada Yada tiroit bezlerindede sorun olabilir
  • 19-12-2024, 21:49:16
    #3
    hipotroidi olabilir hocam. trenbolone vs mi kullandınız? bu değer troidler ile alakalı
  • 19-12-2024, 21:50:06
    #4
    PALASKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hipotroidi olabilir hocam. trenbolone vs mi kullandınız? bu değer troidler ile alakalı
    Hayır hayatımda spor dahi yapmadım. Ancak kilo verme amaçlı daha bu hafta pazartesi başladım herhangi bir ilaç kullanmıyorum.
  • 19-12-2024, 21:51:29
    #5
    Selamlar, iyotlu beslenmek vs. artırıcı etkisi olabilir. Ekstra olarak dahiliyeye-endokrin gitmenizi tavsiye ederim. Aradığınız cevapları bulabilirsiniz.
  • 19-12-2024, 21:53:42
    #6
    Tiroit var hocam büyük ihtimal aynı hastalıktan müzdaribim. Sağlıkocağına git ilk etapta ilaç yazsınlar sonrasında ise dahiliye yönlendirirse endokrine gideceksin. Geçmiş olsun
  • 19-12-2024, 21:54:54
    #7
    etkilicerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tiroit var hocam büyük ihtimal aynı hastalıktan müzdaribim. Sağlıkocağına git ilk etapta ilaç yazsınlar sonrasında ise dahiliye yönlendirirse endokrine gideceksin. Geçmiş olsun
    İlaca başladım 2 gün önce şimdilik yönlendirmeye gerek duymadı 1 ay sonra kontrolüm var umarım temiz çıkar.
  • 19-12-2024, 21:55:42
    #8
    İç Hastalıkları uzmanının Endokrinolog' a yönlendirmesi gerekli Utrasonla Tiroidlerinizin incelenip Uzman Doktor Tarafından teşhis konulup Tedaviye başlaması gerekir. Yüksek ihtimalle Hipotiroidi çıkacaktır ama Uzman Doktorun görmesi gerekir.
  • 19-12-2024, 21:56:47
    #9
    hsndvlc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İç Hastalıkları uzmanının Endokrinolog' a yönlendirmesi gerekli Utrasonla Tiroidlerinizin incelenip Uzman Doktor Tarafından teşhis konulup Tedaviye başlaması gerekir. Yüksek ihtimalle Hipotiroidi çıkacaktır ama Uzman Doktorun görmesi gerekir.
    Ultrason için gün aldım o da 9 marta verdi şimdilik dahiliye doktorunun verdiği ilaçla devam ediyorum.