• 19-12-2024, 21:58:17
    #10
    Hocam hiç uğraşmadan direkt dahiliyeye, yapabiliyorsan özele git. Özelde direkt endokrine randevu alabilirsin. Tahlilden 12 saat öncesinde bir şey yiyip içtiysen TSH’ı direkt etkiliyor. Herhangi bir sebepten de pik yapmış olabilir bu arada zaten doktorun teyit etmek için ikinci bir tahlil isteyecektir. Nodül vs. de olabilir ultrason da isteyebilirsin. Ciddi bir şey yoktur, geçmiş olsun şimdiden.
  • 19-12-2024, 21:58:30
    #11
    Geçmiş Olsun.

    QUOTE=cuvelious;1088509049]Ultrason için gün aldım o da 9 marta verdi şimdilik dahiliye doktorunun verdiği ilaçla devam ediyorum.[/QUOTE]
  • 19-12-2024, 21:58:49
    #12
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ultrason için gün aldım o da 9 marta verdi şimdilik dahiliye doktorunun verdiği ilaçla devam ediyorum.
    Düzenli kullanımda 2 haftaya düşer merak etmeyin. Ultrason muhakkak girin geciktirmeyin duruma göre yönlendirirler hocam sizi.
  • 20-12-2024, 17:16:15
    #13
    etkilicerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tiroit var hocam büyük ihtimal aynı hastalıktan müzdaribim. Sağlıkocağına git ilk etapta ilaç yazsınlar sonrasında ise dahiliye yönlendirirse endokrine gideceksin. Geçmiş olsun
    hocamız gibi bende aynı hastalıkla mücadele etmekteyim
    hipertiroid bu tsh değeri yüksek çıkarsa dahiliye hipertiroid bilgisi verir
    ilaç olarak euthyrox 75 mcg 50 tablet kullanmaktayım

    dahiliyeye gitmeyi unutmayın
  • 20-12-2024, 18:54:17
    #14
    guatr olabilir
  • 20-12-2024, 20:01:05
    #15
    Hocam kan vermeden önce kendinizi yorduysanız tsh yüksek çıkabiliyor diye hatırlıyorum
  • 20-12-2024, 21:45:50
    #16
    Ultrasonda büyük boyutta nodül çıkmadığı sürece bir şey yapmayacaksın ama hep ilaç içeceksin.
    Ben 15 yıldır falan sürekli içiyorum. Bir zararı ve yan etkisi yok. Belirli periyotlarla gidip ultrason kan tahlili vermeye devam etmek gerekiyor ama yıllardır sallamadım açıkçası.

    Geçmiş olsun.