İlaca başladım ancak neden bu kadar yüksek olduğunu bir türlü çözemedim. Doktora sordum o da aileden olabilir dedi ama ailemin geçmiş tahlillerine baktım hiç yüksek çıktığını göremedim. Sebebi nedir acaba?