• 18-12-2024, 18:11:31
    #1
    Sevgili Forumseverler Bugun Benimde 2.5 Yıllık Üyeliğimde İlk Defa Başıma Gelen Bir Olay D*la*dı*ılma Mustafa Düşünceli Adlı Şahıs her Ne Hikmetse Adına Zibilyar Tane Konu Açılmasında Rağmen Elini Kolunu Sallaya Sallaya Forumdan Besleniyor. Eminim ki Bu ve Bunun Gibi Niceleri Daha Fazladır Forumda. İyi Yere Dükkan Açmış Adam Diyip Çekilmemizi Mi Bekliyor Yöneticilerimiz Maalesef AKLIM ALMIYOR! İlgili Şahıs Rastgele Hesapları Kendinin Gibi Göstererek Kendi İbanına Hem de Bu Parayı Alıyor Bu Kadar Mağduriyete Rağmen Forumumuzda Hiç Bir Şey Değişmiyor! Yanlışsam Yanlışsın Diyin Dostlarım. Foruma Kesinlikle ALIŞ SATIŞ İşlemleri İçin Her İki Tarafı da Koruyacak Kurallar Gelmeli Bence. Mesela Neler Olabilir Sorusunu Sizlere Değil Sevgili Yetkililerimize Yöneltiyorum! Allah'a Şükür Bugün 600TL Kadar Çok da Fazla Olmayan bir rakam ile D*la*dı*ıldım. Maksadımız Para Değil Maksadımız Güvenli Ticaret Sağlıklı Forumlama Sizlerden Sadece Konuyla Alakalı Görüşlerinizi Bekliyorum Dostlar Haydi Bu Konunun Altı Size Sorduğum Bu Görüşle Dolsun İYİ FORUMLAR HAYIRLI AKŞAMLAR
  • 18-12-2024, 18:13:00
    #2
    Ayık ol mağdur olma.. 😉
  • 18-12-2024, 18:15:13
    #3
    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Size açılan şikayet konusunu okudum. Ama burada forum yöneticileri ne yapsın ki? D*olandırılan arkadaş boşta bulunmuş ve sizden teyit almadan Whatsapp üzerinden yazan bir numaraya hem de Mustafa Düşünceli gibi jenerik bir d*0landırıcıya para atmış.

    Zaten kendisine gönderilen profil linkine bir mesaj atsaydı durum ortaya çıkacaktı.
  • 18-12-2024, 18:15:29
    #4
    Bionluk vb sistemler var bu sistemler üzerinden alışverişinizi yapın alıcı hizmet yada ürünü alır satıcı teslim eder alıcı onaylar bitti gitti
  • 18-12-2024, 18:16:56
    #5
    TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Size açılan şikayet konusunu okudum. Ama burada forum yöneticileri ne yapsın ki? D*olandırılan arkadaş boşta bulunmuş ve sizden teyit almadan Whatsapp üzerinden yazan bir numaraya hem de Mustafa Düşünceli gibi jenerik bir d*0landırıcıya para atmış.

    Zaten kendisine gönderilen profil linkine bir mesaj atsaydı durum ortaya çıkacaktı.
    Bu arada sanırım d*0landırıcılığa maruz kalan sizmişsiniz sanırım. Forum içi teyit önemli hocam. Siz ödeme yapmadan size yollanan üyelik hangisi ise oradan teyit isteyeceksiniz. Yoksa forum sahibinin hesabını bile link atabilirler Whatsapptan
  • 18-12-2024, 18:21:40
    #6
    600 tl küçük diye savcılığa vermezsen bunlar azıtır hocam gidip savcılığa verin en azından 3 5 şikayet olunca tekerrüre girer nitelikli dolandırıcılıktan içeri alırlar burada güvenli alışverin tek çözümü burada ticaret yapmaktır direk wpden selam ben r10dan ahmet diyenlere oradan pm atın hocam diyeceksiniz